Friday, August 14, 2009

öl på Akkurat-dags

Så, då var en dag av arbete klar och jag ska bege mig till Akkurat för att få mig lite smakprover på de godsaker (som bland annat Casa Beer Blog skrivit om).

Blir lite IPOr och förhoppningsvis lite gott på tapp. orkar man inte bege sig till vissa väl utvalda ställen är det sällan alltför många roliga sorter finns på tapp. Dock rekommenderar jag fortfarande Svea IPA, Monks egna IPA som jag gillade.

Testade Valeir Extra och Bigfooten häromdagen, varpå små recensioner kommer upp snart.

Annars är det litet släpp imorgon där det kommer några saker jag vill åt och tydligen har Shipyards XXX IPA fått rätt bra omdömen på ratebeer så får fan bli en sista chans för det bryggeriet att prestera.

nä, nu tar jag och traskar iväg så får vi se imorgon vad jag tyckte

No comments:

Post a Comment