Friday, June 24, 2011

Glad midsommar!


Idag på midsommarafton borde samtliga gå på uppspeedat halvvarv, njuta av någon dags ledighet men likväl ha bra kul. Så jag har egentligen inte mycket mer att säga eller göra än att önska alla en glad midsommar och att ni valt ut lite bra öl och annan dryck att dricka. För min del vankas det Sam Adams och Brooklyn till lunch för att till middagen plocka fram bl.a. Green Flash Le Freak, Avery The Reverend, Marin Brewing St Albion Amber Ale och så kör vi lite Soft Dookie efteråt, enkelt men ändå annat än Kung. Hann tyvärr inte köpa på mig Sigtuna Summer IPA eller Oppigårds Summer Pale Ale för annars hade det legat ett par såna hemma också.

Nu får jag önska er trevlig dag så hörs vi efter helgen för nu ska jag iväg och förbereda inför kvällens middag!


3 comments:

  1. För min del blir det en o-ölig midsommar, ska upp tidigt imorgon för att köra till Köpenhamn. Känns som att man måste hänga på låset för att få tag i Cantillon Blåbär. :)

    ReplyDelete
  2. Detsamma! Här blir det nog DIPA till sillen. Det kanske funkar?

    ReplyDelete
  3. Jag fegade ur, det blev Tingstyd 2,8 till slut.

    ReplyDelete