Sunday, June 14, 2009

Hemma i sverige igen, lagom till mitt-i släppet! plus lite grunge!

Så. efter en vecka utomlands kan jag påpeka att jag saknar bra öl.
Visst fanns La Trappes Quadrupel för 50kronor för en 75 cl flaska och visst är de intressant med ny öl såsom bananöl från Angola etc.

Men imorgon släpps bland annat mitt hjärtebarn, Rogues Chocolate Stout! ska bli kul att ta ett par flaskor att ha i midsommar.

Har även druckit en ny hallonöl som dock gjorde mig besviken, var på 50cl burk och hade bara 2% juice så den var dömd på förhand. Dock missade jag att se om Hoegaarden Rose var bättre på flaska. tror det dock ej.


Innan jag åkte hann jag även med att dricka min Slottskällans Limiterade Strong Ale. en riktigt spännande öl jag haft hemma ett tag. blir en riktig recension på den senare.

dricker en Coors Light nu efter för mycket starbucks och goda hamburgare på sistone, passar perfekt till skitvädret som är i Stockholm just nu!


och till slut och tills vidare:
Everyday it's something hits me all so cold
Find me sittin' by myself, no excuses, then I know


Grunge vänner, grunge är det ni ska njuta av tillsammans med öl!

No comments:

Post a Comment