Monday, June 15, 2009

Lite nyheter plus trevliga bilder och en släng Jack Daniels


Så, då var lite nytt inhandlat på bolaget från mitt-i släppet. Blev som ni ser på bilden 3 Rouge Chocolate Stout, 1 Smoke Ale och 2 Special Holiday Ale. Blir kul med den sista särskilt då jag har den andra "samarbetsölen" ståendes här hemma, oprövad och spännande.

Smoke Ale'en ska jag nog testa med lite annan rökig öl jag har hemma, Smoke Jumpern från Lefthand, Smokehead Paradox och lite annat jag redan nämnt.

Tänker iaf slänga upp lite foton på öl från min resa samt en bild på min kära JD, samling. dock framgår inte vad som står i raderna bakom denna. men skit händer.

Nu hoppas vi på att regnet försviner och att ni alla är glada.


Här är en öl som inte var vad den såg ut att vara, en stark porter eller liknande. Hade vissa portertoner men var mest söt och smaklös


Och nej, denna var hemsk. 2% hallonjuice och plötsligt är Hoegaarden Rose mycket bättre igen.


En bild från vår ölprovning, kommer fler senare. Här är iaf lite av godsakerna med vår torrhumlade Smicoe i mitten


och till slut, för fan vad trista foton måste ni tycka. min lilla JD-hylla

Från vänster: JD Scenes of Lynchburg, JD Green Label (svår att få tag på, sämre kvalitet men spännande smak), JD Single Barre Limited Edt. JD 1 Liters (fins fler bakom) och till slut JD Gentleman Jack 1L

mmm.

1 comment:

  1. Jack Daniels med grön etikett har jag aldrig tidigare sett, var kan man hitta den månne?

    ReplyDelete