Thursday, July 28, 2011

Tävlingsdags! Ny tävling idag, nu, här. eller nått


Vipps var det så dags för tävling, igen. Men det kan behövas såhär när semestern börjar ta slut och vardagen börjar igen. Ett sätt att se att semestern är slut är att Systembolaget återigen kör igång med sina lanseringar. Inför måndagens släpp kommer jag imorgon, troligen, att göra en sedvanlig liten "analys" (som om inte de flesta redan har gjort det).

Hursomhelst, sist jag hade tävling lottade jag bl.a. ut en av Garrett Oliver signerad EIPA. Den här gången är det kanske inte något fullt lika exklusivt, vad det är för pris vet knappt jag själv. Hursomhelst så är det alltid kul att vinna saker, tyvärr är jag själv diskad att delta i min egen tävling, men för er andra så.Kanske blir det något signerat av någon bryggare, kanske lite snygga ölglas, kanske något man bär på sin kropp, kanske en lapp skriven av mig. Vem vet :)

Den här gången handlar det inte om att svara på någon fråga utan tävlingen är tredelad.

Hur tävlar jag?
1. Gå med och gilla Manker Beer Blog på Facebook.
2. Gå med och registrera dig på BeerSweden Forum och skriv minst ett inlägg i någon rolig tråd
3. Maila mankerbeerblog@gmail.com med ditt namn, BSF-användarnamn och en vänlig hälsning
4. Du deltar så i utlottningen av det ännu hemliga priset/priserna.

Ni som redan är medlem på BSF och "gillar" Facebooksidan får självklart också vara med och tävla, men för rolighetens skull så kan ni passa på att värva en ny medlem/person på FB och även tävla genom denne (eller om du värvar fler än en så även deras uppgifter). Ange isf bara namn och användarnamn på dem.

Lottningen av vinnaren utförs om en månad - den 28e augusti.

No comments:

Post a Comment